Friday, April 5, 2019

MAGNOLIA ONLINE DAY - HELLO FABULOUS TILDA

---- LOVE THIS ---- 

Så var det siste dagen med Magnolia Online Day for denne gang.
Koste meg masse denne helgen og her skal du få se mitt siste bidrag denne helgen. 
Forelsket meg umiddelbart i Tilda her og gledet meg til å fargelegge henne.
Er hun ikke nydelig?

----- HELLO FABULOUS TILDA -----



Må innrømme at dette ble en stor utfordring for meg å fargelegge blomsten.
Blir garantert ikke mitt siste forsøket ;-)


Nærbilde av Tilda




Copic jeg brukte var RV69-66-63, 
Deretter brukte jeg sort og hvit Prismacolor.
Resten av fargene ser du på slutten av innlegget ;-)


Tilda her er fra et kitt som ble kjøpt til Magnolia Online Day.
Kommer i ordinær salg litt senere og da finner du det her


Stempler fra The Vintage Box 3 + 5

Magnolia DooH dies som er brukt:DooH-SA15 Sakura Background, finner du her

DooH-SA15 Sakura Branch (kun blomstene), finner du her


Blomstene ble laget med Fomrian fra Swedish House Craft.

Helt nybegynner og jeg må si at dette er noe man kan bli fort hektet på.


Blomster fra WOC & Kort & GodtClear stickers fra Simple StorieMaja Design - Vintage WinterBazzil kartong - Hvit
Nuvo lim


Copic tusj som er brukt



Deltar på følgende steder:

Magnolia Online Day 2019, klikk her 
Swedish House Craft, klikk her





No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog. I really appreciate your comment

30 DAYS COLORING

NEW BLOG - This will be the last post from here....

Hello everyone! I have been busy creating new blog.  I got lots of help from my very patient and sweet friend Elin.  Thank you so m...