Wednesday, April 3, 2019

MAGNOLIA ONLINE DAY 1

Jippi jeg har endelig begynt å fargelegge litt. 
Etter laaaang pause har jeg nå endelig kommet i gang. 
Koste meg med mine Copic.



Fargene ble jeg ikke sånn super fornøyd med.
Så kommer nok til å fargelegge henne på nytt snart ;-)

Du legger kanskje merke til det???
Jeg syns det manglet noe da jeg satt det på kortet. 
Vingene fikk derfor på seg Stickles - Crystal
Ofte er det det lille ekstra som gjør susen.

Håper du likte dette



Tilda her er fra et kitt som ble kjøpt til Magnolia Online Day.
Kommer i ordinær salg litt senere og da finner du det her

Magnolia Swirl - BD11 Heart Swirl, finner du her
Spellbinders dies
Papir fra Pion Design
Bazzill kartong
Blomster fra Kort & Godt + perlebånd
Liguid Pearls 

Selve kortet har jeg scrapliftet fra Jill Hansen.
Hatt plan om å lage dette kortet så lenge. 
Endelig fikk jeg limt sammen alle delene.


Klem fra Christine




No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog. I really appreciate your comment

30 DAYS COLORING

NEW BLOG - This will be the last post from here....

Hello everyone! I have been busy creating new blog.  I got lots of help from my very patient and sweet friend Elin.  Thank you so m...