Saturday, December 21, 2019

GDT - COPIC MARKER NORGE - JULEKALENDER LUKE NR 21 - TIDDLEY INKS JULEKORT

I dag skal jeg få lov å åpne adventskalender
luke
nr 21 hos

COPIC MARKER NORGE

Jeg valgte et motiv som jeg synes er så utrolig søt. 
Det er fra TiddlyInks og heter WinterLight Wishes Wryn


Motivet utgis også med en søt gutt som heter Ricky
Ricky Winter Light Wishes
Begge motivene er på tilbud i nettbutikken 💙


Kortet måler hele 26 x 26 cm. Jeg har aldri laget et så stort albumkort tidligere.
Det var skikkelig artig å fargelegge på et så stort motiv.
Det har flere sider som skal pyntes med bilder av alle barnebarn, oldebarn og ikke minst tippoldebarn i familien våres. 

COPIC LISTEN MIN ER SOM FØLGENDE
Hud: E04-E11-E21-E00-E000, Skinn: R22-R20
Hår: E29-E27-E23-E99
Klær: R59-R29-R24 og YR16-Y17-YR21
Isbjørn: E55-E53-E50
Himmelen: B99-B29-B16-B14-B12-B00-V01-V05-V06-BG13
Måne og snø: V22-V01-B60-BV000

Blender refill med Q-tips til himmelen
En hvit god penn til stjerner og snøfnugg ✨

Innsiden av kortet ser slik ut


Sidene vil jeg pynte med bilder av familien våres 💙


Mini albumet skal vi gi til vår kjære bestemor til jul 💙


Jeg håper hun vil like dette fotoalbumet 💙

ANDRE PRODUKTER SOM ER BRUKT:

Mønsterpapir er fra Maja Design - Serien heter Vintage Winter, finner du her: 
I’ts chilly outside + Fun in the snow bs + Winter night + Sparkling snow bs

Digi motiv fra TiddlyInks finner du her
Tim Holtz - Snow Fluerries edge dies
Hvit og blå Bazzill kartong + shimmer sølv kartong


Jeg har også laget en hyggelig variant med et helt annet motiv. 
Her har jeg fargelagt med ulike bakgrunner i blågrønt, lilla og blått med
motiv fra Molly Harrison.

Om du ønsker å se disse så finner du de her


https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6872687922459234549#editor/target=post;postID=2178777612894641161;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname

Fargeleggingen er laget med kursene fra KC

💙 Ønsker deg og dine en riktig så fin førjulstid 💙


Julehilsen fra 
Christine💙



No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog. I really appreciate your comment

30 DAYS COLORING

NEW BLOG - This will be the last post from here....

Hello everyone! I have been busy creating new blog.  I got lots of help from my very patient and sweet friend Elin.  Thank you so m...