Wednesday, December 18, 2019

PAKKELAPP MED MAGNOLIA STEMPEL OG DIES

Julen nærmer seg rask. Av erfaring så vet jeg at jeg alltid mangler pakkelapper på slutten.
Derfor synes jeg det er koselig å slappe av å lage noen ekstra lapper innimellom andre prosjekter.
Det er også en fin måte å få brukt masse restepapir på.

Fredag må du følge med på bloggen min, da har jeg enda en liten overraskelse til deg.

Her ser dere en variant jeg har laget


Pakkelappen måler ca 10 x 5 cm. Kuttet først ut en base med rød kartong (Crimson).
Stemplet på Copic papiret. Fargelagt og pyntet.
Dies er stort sett fra settet Volum 23 - Joyeux Noel, et utrolig nydelig sett.
Hva synes du om min pakkelapp?

Til og Fra lappen på baksiden er fra Volum 12

Her ser du bilde av baksiden


COPIC LISTEN MIN ER SOM FØLGENDE

Hud: E04-E11-E21-E00-E000, Skinn: R22-R20
Hår: E29-E44-43-41-40
Blått: B99-B97-B95-B93-B91
Øks + sko + beltespenne: W7-W5-W3-W2-W1
Bukser + hansker: E47-E29-E27-E25-E23-E31-E15


Andre produkter som er brukt


Magnolia Mini fra serien Waiting for Christmas WFC14:
Little Santa finner du her + Slede

(TIPS! Du kan bruke vanlig stempel og stemple opp, deretter kopierer du de ønsket størrelse på motivet).


Magnolia dies Winter Wonderland - So Wrapped Snowflake tag, finner du her

DooHickeyBOX Volume 23 {Joyeux Noel}, finner du her

Cottage Cuts die Reindeer Mini
Kort og Godt stempel nr S-177



Bazzill: Artic + White + Carob + Crimson + Aspen
Copic papir: Perfect Colouing Paper, finner du her
Stickles: Waterfall
Mini Brads fra Bazzill

Ønsker deg og dine en fin førjulstid.


Julehilsen fra 
Christine

Deltar hos TOMIC, se her

4 comments:

  1. Sweety card
    Thank you very much for joining us at Magnolia forever!
    Dt Penelope

    ReplyDelete
  2. Beautiful tag with many fabulous details. To participate in our challenge, you have to backlink to the original challenge post.
    Thanks for joining us this month at Simply Magnolia, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    ReplyDelete
  3. Thank you for joining us at challenge Magnolia Forever
    DT Maria

    ReplyDelete
  4. Så herlig en pakkelapp Christine ♥
    Takk for at du deltar på utfordringen til Simply Magnolia
    Klem fra Elin

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog. I really appreciate your comment

30 DAYS COLORING

NEW BLOG - This will be the last post from here....

Hello everyone! I have been busy creating new blog.  I got lots of help from my very patient and sweet friend Elin.  Thank you so m...